srijeda, 25. svibnja 2016.

„Bog se protivi oholima, a poniznima daje milost“

Čednost i čistoća

“Čednosti i čistoća su rijetke kreposti koje se danas više nigdje ne mogu naći. Kako ih odnjegovati kod djeteta?“

Te kreposti zahtijevaju milost našeg Gospodina Isusa Krista, stoga ih se praktički ne može naći kod svjetovnih ljudi! Današnja drama sastoji se u tome da je duh svijeta zauzeo sve, prečesto se nalazi i unutar Crkve, čak i u svetištima. Zato danas svjedočimo strašnim sablaznima!
No ipak naš Gospodin Isus Krist nije ništa manje dobar i velikodušan danas nego prije: svatko tko mu se okrene primit će Njegovu milost. Postoji jedan uvjet, vrlo jednostavan: poniznost! „Bog se protivi oholima, a poniznima daje milost.“ (Jak 4:6).

Mi ne smijemo razmišljati da se kreposti „nigdje više ne može naći“. Sjetite se Ilije koji se suprotstavio Ahabu, kralju koji je štovao idole; progonila ga je zla kraljica Jezabela, pa je pobjegao u pustinju i požalio se Bogu: „Ostavljen sam sam...“: "Pun sam revnosti za stvar Gospoda, Boga nad vojskama; jer sinovi Izraelovi ostaviše zavjet tvoj, žrtvenike tvoje porušiše i proroke tvoje pobiše mačem. Jedini ja ostadoh, ali i meni rade o glavi.“ (1Kralj 19:14). Pa ipak Bog mu je odgovorio: „Ali ja ću ostaviti u Izraelu sedam tisuća: sve, koji ne saviše koljena svojega pred Baalom, i sve, koji ga ustima svojim ne poljubiše." (1Kralj 19:18).

VELIKA pomoćnica u prakticiranju tih kreposti je Blažena Djevica Marija. Svatko tko je istinski posvećen našoj Gospi voljet će te kreposti; nemoguće je biti istinski posvećen našoj Gospi i ne voljeti te kreposti. Ako netko misli da voli našu Gospu, a ne voli te kreposti, on se zavarava! Naša Gospa nije samo uzor – prekrasni uzor – čistoće, čednosti, nevinosti, već je također i izvanredna pomoćnica, pridobivajući za nas milost da budemo vjerni, da izbjegavamo prilike za grijeh, upozoravajući nas na opasnost...

Zato molimo svakodnevno ujutro i navečer tri Zdravo Marije za čistoću!

Nema komentara:

Objavi komentar